גפני: "נתניהו אמר לי שהוא נגד חוק מע"מ אפס"

גואל ועקנין No Comments on גפני: "נתניהו אמר לי שהוא נגד חוק מע"מ אפס"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוקר חודשו דיוני ועדת הכספים לצורך קידום חוק 'מע"מ אפס' אותו יזם שר האוצר יאיר לפיד ואף דרש מיו"ר ועדת הכספים ניסן סלומינסקי מהבית היהודי לפעול ככל שניתן כדי לזרז את החוק בשביל להביא אותו לאישור המליאה כבר במושב החורף הקרוב.

במהלך הדיון קרא ח"כ משה גפני ליו"ר הועדה סלומינסקי שיעצור את הדיונים וכי למרות כל האמירות שלו מהעבר על כך שראש הממשלה אכן תומך בקידום החוק, אמש במהלך פגישה של גפני עם נתניהו הבין גפני מראש הממשלה שהוא נגד החוק.

גפני אף אמר לסלומינסקי כי "שמע מנתניהו באופן ברור שהוא מעולם לא שוחח איתו על כך וזה בניגוד גמור לאמירות מהעבר".

ח"כ אורי מקלב אומר הערב ב'קול חי' כי "ראש הממשלה נתניהו יודע שהחוק מע"מ אפס לא טוב. ועובדה שחברי הליכוד לא משתתפים בישיבות ועדת הכספים".

לדברי מקלב "נתניהו נסחט ע"י מרכיבי הקואליציה שלו. אנחנו נגד החוק בגלל שהוא מפלה את החרדים ויאפשר בעתיד להפלות אותנו בנושאים נוספים".

ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה אמר כי "מה שקורה כאן בועדה זה פרוטקשן, וכי שר האוצר נמנע מלקדם את תוכנית 'מחיר מטרה' אותה יזם שר השיכון אורי אריאל שהוא ממפלגתו של סלומינסקי עד שהוא יצליח לקדם את חוק מע"מ אפס".

ח"כ סלומיאנסקי אמר הערב ב'קול חי': "כאיש קואליציה אני מקדם את חוק מע"מ אפס כי בנט אמר לי בשם נתניהו לקדם את החוק". על הח"כים החרדים הנאבקים בוועדה אמר סלומיאנסקי כי "הם פועלים במסירות נפש גדולה אבל באופן שלא תמיד מכבד בני תורה".

ביש עתיד הגיבו לדברים ואמרו כי "הם לא מתרגשים מתדרוכיו של גפני ומהנסיונות של החרדים לטרפד את החוק וכי ראש הממשלה כבר הצביע בעד החוק וכי החוק צפוי להגיע לאישור הכנסת כבר בתחילת מושב החורף הקרוב".

עוד הוסיפו ב'יש עתיד' כי "אנחנו נמשיך לפעול להורדת מחירי הדיור במסגרת התוכנית הרחבה של קבינט הדיור וזאת על מנת שזוג צעיר במדינת ישראל יוכל לרכוש לעצמו דירה במחיר שפוי".



0 תגובות